Deze is genomineerd voor de D&AD Awards 2011, ook was deze Australische ad van BBDO Melbourne favoriet op Cannes 2011.
Wij vonden 'm erg grappig (zoals een goede Beer ad moet zijn) en bovendien laat het op een luchtige manier zien wat de gevolgen zijn van het 'te veel' drinken. Mijn inschatting is dat de ze perfect aimen op de doelgroep.
This is the official blog of Swordfish Media, a cross-media agency based in Amsterdam.
This is the place where we share information and ideas about communication, daily life and funny stuff. Enjoy!
Genomineerd, maar waarvoor?
ReplyDeleteEn wat vinden jullie van Swordfish ervan?
Hoor ik graag.
MvOs
Deze is genomineerd voor de D&AD Awards 2011, ook was deze Australische ad van BBDO Melbourne favoriet op Cannes 2011.
ReplyDeleteWij vonden 'm erg grappig (zoals een goede Beer ad moet zijn) en bovendien laat het op een luchtige manier zien wat de gevolgen zijn van het 'te veel' drinken. Mijn inschatting is dat de ze perfect aimen op de doelgroep.